vppk forum

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
vppk forum

vppk forum


    bondgenoten gezocht : schakeljaar Master Ortho ( pedagogische instroom )

    putty_christof
    putty_christof
    vppk newbie
    vppk newbie


    Aantal berichten : 1
    Registratiedatum : 27-10-09
    Leeftijd : 40
    Woonplaats : Sint Amandsberg ( Gent )

    bondgenoten gezocht : schakeljaar Master Ortho ( pedagogische instroom ) Empty bondgenoten gezocht : schakeljaar Master Ortho ( pedagogische instroom )

    Bericht  putty_christof di okt 27, 2009 10:28 pm

    Beste medestudenten,

    Ik ben een werkstudent ih schakeljaar Master Ortho pedagogische instroom. Ik werkte 4jaar als sociotherapeut in de psychiatrie ( forensische crisis en opnamedienst, medium security geïnterneerden ) Thans ben ik in nachtdienst gaan werken om tijd tot studie te creëren. Binnenkort ga ik halftijds werken ( 3werken-6thuis ) om de opleiding tot een goed einde te kunnen brengen. Dit is geen evidente opdracht, zeker niet omdat ik min. de komende 2 maanden nog fulltime blijf werken.

    Ik zoek lang deze weg contact met medestudenten die hetzelfde schakeljaar volgen om elkaar te ondersteunen in notities, taken, enz.. Mits goede afspraken en een goede motivatie kunnen we eventueel samenwerken. Ik ben goed in samenvatten, ik wil mijn samenvattingen ruilen voor notities en andere hulp. Alle andere hulp van mijn kant is ook bespreekbaar.

    mvg,

    Van de Putte Christof
    putty_christof@hotmail.com
    0476539642

      Het is nu zo mei 12, 2024 2:31 pm